Milla Sagrada Família Claror
Un any més, el Grup Odontquality va ser patrocinador de la Milla Claror Sagrada Família, un esdeveniment únic a la ciutat pel seu ambient i participació ciutadana.
A més de per la alta participació de corredors de totes les edats i categories, l’esdeveniment va resultar tot un èxit de públic!
Centenars de persones es van acostar al nostre estand, on vam estar informant els visitants i corredors sobre les nostres avantatges i tractaments, el nou centre Odontquality Imaxis i sortejant centenars d’obsequis mitjançant una divertida ruleta de la sort.
Un any més, un dia espectacular entre amics, a més amb una vessant solidària que no volem deixar de esmentar. Enguany la #millaclaror col.laborava amb el Xavi Vallès i el seu projecte #DeLHospitalALaCatedral, que treballa per aconseguir finançament perquè l’Institut de Recerca de la Vall d’Hebrón pugui dur a terme un assaig clínic contra els tumors cerebrals infantils.
Si voleu veure totes les imatges d’aquests gran esdeveniment, aquí podeu veure un bon recull. VEURE FOTOS
Gracies a tots els amics de Claror!